My Life As Fatin Nabilah

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Sunday, January 23, 2011

23 January 2011


Hari nie bangun pukul 11.00 am sebab mama call suruh bangun. Haha ! Bangun je terus call my Domo Kun. Then, tengok aquarium. OMG ! Mummy Guppy mati tersepit celah pokok. Sedih nye. Baby Guppy pun 2 ekor mati maybe rindu saye kot. 

Saye cuci aquarium then campur kan Baby Guppy dengan Daddy Guppy. Happy tengok Guppy's family dalam tu berenang. Hihi !

Petang sikit my family hantar saye ke hostel tapi ke Kelana Jaya sebentar. Makan dan makan dan makan ! Haha ! Then, sampai la saye ke hostel around 8.00 pm.
 

No comments:

Post a Comment