My Life As Fatin Nabilah

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Sunday, January 23, 2011

22 January 2011


Class hari Sabtu kan. Memang sucks ! Nasib baik Kokorikulum je. Habis je class abang saye pick up sebab saye ade appointment dekat The Curve. Hari nie last appointment dekat New York Skin Solution. Almost 10K juge la habis. 

Habis je treatment terus balik rumah sebab mengidam makan nasi dengan telur goreng. Hihi ! Malam tu pulak lepak di Rasta with my family sebab mama teringin nak makan sotong kangkung. Buurrpp ! 

Balik je ke rumah, tukar baju, call my Domo Kun pastu Domo Kun pulak call then tidur.

No comments:

Post a Comment