My Life As Fatin Nabilah

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Thursday, January 13, 2011

12 January 2011


Hari nie agak pack juge la tapi 2 class je just sampai 7.20 pm then dari class 11.30 am-1.20 pm tu ade gap 3 hours so memang tak boleh nak buat ape la. Bosan gile memang sampai rase macam nak menari kat lobby UniKL je. Haha !

Sementara nak tunggu class saye ke Bukit Bintang sebab nak meet someone. Nak ambil ticket untuk gig February nie. Jeng jeng jeng ! Plus, ticket tu as present Valentine's Day untuk my Domo Kun. Selebih nye nanti yee. 


Lepas je class Web Programming 2 saye, Eika, Kak Ziera and Fatin Raihan ke KLCC sebab nak shopping. Saye tak pun sebab azam tahun nie tak nak shopping just nak beli selipar je tapi aarrggghhh !!! Tak ade saiz. Gile la kaki nie. Huh !!!

No comments:

Post a Comment