My Life As Fatin Nabilah

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Wednesday, January 12, 2011

11 January 2011


If not today ade class Fundamental of Network pukul 2.30 pm but di sebab kan our lecturer ade meeting so class cancel. Lagi pun today 1 class je so memang stay hostel je la. Honestly, bosan tahap gaban ! Nasib baik la ade internet so boleh la hilang kan stress sambil webby dengan my Domo Kun.

Around 5.00 pm saye and Eika turun ke cafe makan. Memang lapar yang tak terhingga. Makan pun dah macam mangsa banjir la kate kan. Haha !

Naik atas online balik sampai malam. Dah naik bosan tengok FB jadi Kak Shida tolong format lappy saye. Now, dah okay ! :)

No comments:

Post a Comment