My Life As Fatin Nabilah

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Saturday, May 21, 2011

20 May 2011

Half day di rumah and more di office abah. Bosan la stay rumah so me and mama ke office abah. Before that singgah makan di Kota Damansara masakan Padang. Yummy ! Makan belut goreng.

Crispy Belut

Bawa lappy and online sampai petang. Kakak pun datang office abah after habis kerja. Next destination ke One Utama untuk makan lagi dan lagi. Macam biase if dah ke One Utama mesti beli Churros and XXL Chicken. Plus Takoyaki and Okonomiyagi. Sedap gile wey ! 

Churros with Icing Sugar

XXL Chicken

Okonomiyagi



Takoyaki

Abah and mama nak makan dekat Old Town White Coffee so semua makanan makan dekat situ. As usually if dah makan dekat Old Town saye mesti order my favorite drink which is Enriched Chocolate code 109.

Enriched Chocolate
 

No comments:

Post a Comment