My Life As Fatin Nabilah

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Friday, May 20, 2011

18 May 2011

Seharian suntuk membusy kan diri dengan mengemas bilik yang macam kapal accident. Finally, semua nye dah settle. Just nak settle kan semua rak-rak yang penuh dengan bende tak penting langsung. Grrr ! Bile la nak buat. Asyik keluar je. Hihi ! Tak ape, buat slow-slow and everything will be fine soon.

Owh, malam nie keluar sebentar sebab kena teman my sister hantar my brother in law ke Subang. Best dapat keluar sebab seharian di rumah. Damn bosan gile ! Hihi ! 

Ape yang saye buat is beli Big Apple 3 ketul. Makan terus semua nye. Then singgah McDonald beli set medium Filet o Fish. Peerrgghh ! Makan memang tak ingat dunia. Balik je rumah makan nasi with sambal udang. Keras perut. Haha !


No comments:

Post a Comment