My Life As Fatin Nabilah

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Saturday, March 12, 2011

Friday Nite Fever


Dari petang sampai ke malam saye sibuk tengok Youtube cara-cara nak pakai tudung, Blog girl suke fashion bertudung and siap google lagi. Haha ! Tak tau kenape tibe-tibe nak tengok. Jadi around pukul 10 pm something mood gile tibe-tibe sampai. Terus pergi menyebok kan diri dekat my roomate then dengan muke mintak sepak saye berkate "Nak pakai tudung macam Hana Tajima". Haha ! Dengan laju nye kite orang pun mencube la. Best jugak buat experiment malam-malam nie. Hihi !




p/s : Jangan gelak sebab saye tau memang buruk. Haha !

2 comments: