My Life As Fatin Nabilah

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Tuesday, March 8, 2011

8 March 2011


Guys ! Sorry sebab lame tak update. Saye kurang sihat. Demam, batuk and selsema. Nak online pun tak larat. Sorry sangat-sangat ye. 

So, nie my 1st post dalam bulan March. Macam biase if hari weekday ade class le. Rase malas nak pergi pun ade maklum la baru lepas habis cuti. Bangun pagi pun liat macam getah. Haha ! Plus, bukak je dari cuti penuh dengan test and quiz. Adoi, otak dah beku la babe. 

Today is 8th March 2011. Tau tak today hari ape ? Girls ! Its our day laa. Tunggu ape lagi ! Guys ! Appreciate la gadis-gadis anda also any women yang dekat di hati you guys. Hihi ! 

Hari nie saye gembira sebab my boifee wish something through phone. Sweet gile tau tak sampai rase macam nak menangis. Joking je. Hihi !

Kata Hanif Asyraf : Die appreciate diri saye. Saye one of the girl yang penting dalam hidup die. ( banyak lagi tapi dah lupe ) Hihi ! Ape-ape pun THANKS sayang sebab awak BOYFRIEND saye yang paling menghargai saye. LOVE YOU !

&

HAPPY WOMEN'S DAY


No comments:

Post a Comment