My Life As Fatin Nabilah

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Saturday, March 26, 2011

22 March 2011


Hari nie dekat lobby UniKL agak meriah juge la sebab ade free medical check up untuk student and staff UniKL. Macam best je bile tengok dari jauh. Ade check darah tinggi, kencing manis, buah pinggang, kolestrol, berat badan and ketinggian. Selepas je habis class Fundamental Network, saye tanpe segan silu join untuk medical check up. Nak tau jugak saye nie sihat ke x. Hihi !

So far, dari keputusan semua ujian yang saye lakukan saye PASS semua nye. Kire nye saye sihat sangat-sangat. Just mase check darah tinggi darah saye naik 140, 79. Takut punye pasal kot. Second check terus normal 110, 82. Then, dorg suruh saye tambah kan berat badan ke 59 kg untuk normal kan jisim tubuh. Memang tak kan okay. Naik 2 kg pun dah tak makan seminggu. Haha ! 


TERBUKTI SAYE BEGITU SIHAT
 

No comments:

Post a Comment