My Life As Fatin Nabilah

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Monday, March 21, 2011

20 March 2011


OMG ! Laaaaaaaame betul tak update blog. Almost seminggu kot saye tak update. Ape yang berlaku dalam mase seminggu nie memang susah nak cerita balik tapi saye bagi dalam point je la ye. Hihi !
  • 14th March 2011 - Our fourth month anniversary
  • 16th March 2011 - Kami 1 class ke Dewan Puspanita dengan ceramah mengenai 'Pengguna'
  • 18th March 2011 - Pick up kawan dekat KL Sentral then jalan-jalan dekat KLCC
  • 19th March 2011 - Pergi Putrajaya sebab nak tengok Hot Balloons dengan kawan-kawan
  • 20th March 2011 - The best day ever & our PHP lecturer punya birthday :)

No comments:

Post a Comment