My Life As Fatin Nabilah

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Monday, January 17, 2011

Wanna share something about me . . .


  • Bile takut saye tak tutup mate but tutup telinga.
  • Ramai yang weird bile melihat saye makan burger. Why ? Nanti tengok la sendiri.
  • Nasihat orang tapi diri sendiri tak pernah terima nasihat orang ( DEGIL )
  • Suke buat surprise kat someone such as buy something yang mereka suke.
  • Happy bile someone beli barang yang saye suke tapi diam-diam. Auuww !
  • Menu utama mesti ade ayam.
  • Air yang selalu order Teh O Ais.
  • Bile 'period' mesti minum Teh O suam.
  • Topshop & Dorothy Perkins je tempat nak menghabis kan duit.
  • Suke McDonald sebab tempat untuk gemuk.
 

2 comments: