My Life As Fatin Nabilah

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Saturday, January 1, 2011

2010 To 2011


Ape yang berlaku ketika 2010 :
  • Masuk nye Semester 3 & Semester 4 di UniKL MIIT.
  • Kawan makin ramai & makin rapat dengan classmate.
  • Attend to many concerts & gigs.
  • Kurang tengok wayang after jadi single.
  • Mood selalu sedih sebab everyday teringat cerita lame.
  • Hobby baru : S-H-O-P-P-I-N-G
  • Start menabung bile tengok my roomate buat.
  • Banyak tolong orang jadi model 'Photoshot'.
  • Tibe-tibe minat bola sepak.
  • Owned by Hanif Asyraf on 14th November 2010 ♥ 
Ape yang perlu di buat ketika 2011
  • Habis kan pengajian di UniKL tanpa sebarang masalah.
  • Kumpul duit banyak-banyak.
  • Dapat ape yang saye nak dalam 'Wish List'.
  • Continue degree maybe in Mass Comm.
  • Belajar memandu untuk dapat kan lesen kereta.
  • Bersikap lebih matang & penyabar.
  • Think positive every single day.
  • Jaga hati orang yang tersayang.
  • Celebrate our birthday ( 12th & 13th May ) & 1st year anniversary ( 14th November ) together.
  • Only stick with you, Hanif Asyraf

No comments:

Post a Comment