My Life As Fatin Nabilah

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Friday, December 17, 2010

Saya . . .



Hati saye sudah di ambil seseorang and he always make me laugh everyday.

Tempat yang sunyi dan cantik boleh buat saye rase macam nak menari.

Saye cuma nak photoshot di bangunan-bangunan lame while dress up ala-ala 60's.

Kebebesan yang saye nak tapi ape yang penting pandai jaga diri.

I LOVE FASHION ! Kalau boleh saye nak shopping semua stock baru kat favorite shop saye.

So far ape yang saye ade cume GUPPY FISH.

Saye menari bile perlu sahaje.

Berehat di taman bersama boyfriend memang best giler tapi die jauh laa.

Vantage fashion memang paling famous la sekarang nie and saye pun mostly dress ala-ala vantage.

HANIF ASYRAF
For the time being saye memang tak boleh go on dengan budak-budak.

My favorite things yang ade kat badan saye is my LIPS and my HEIGHT.



No comments:

Post a Comment