My Life As Fatin Nabilah

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Thursday, December 30, 2010

26 December 2010


Pejam celik pejam celik cukup 2 bulan my grandma dari Kelantan stay dekat rumah saye. Sedih juge bile die nak balik. Bile die ade dekat rumah saye selalu geram bile die start bebel but now die dah balik so rase macam rindu pulak. Saye tak ikut ke airport sebab saye nak ke Stadium Bukit Jalil with my bestie Naem & Chef tengok Rock The World 10.

Sampai je kat sane around 12.00 pm so nak masuk tu agak leceh la sebab ade security check. Saye kan ladies so dapat masuk cepat. Hihi ! That time Dichi Michi tengah perform dekat Main Stage and Grey Sky Morning dekat Indie Stage. Memang panas gile that time. Naik melecur satu badan.

Around 4 hours juge la dekat sane. Saye dapat jumpe my friends Robot and Ewan. Kevin and Fahmie tak sempat jumpe sebab masing-masing busy nak perform. Huhu !

Balik je ke rumah busy nak tengok bola pule. Dengan badan merah-merah macam kena mandi air sirap nie memang tak sah kalau tak kena bebel. Haha ! 

Ape-ape pun MALAYSIA MENANG !

p/s : maaf ye tak ade picture sebab mak guard cakap camera tak boleh bawak masuk . . . :P
.

No comments:

Post a Comment