My Life As Fatin Nabilah

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Wednesday, December 22, 2010

22 December 2010


Sumpah hari nie penat gile. Pagi-pagi lagi kene bangun. Pukul 8.15 am bangun then terus mandi manda bersama air panas. Lepas je dress up and make up saye terus turun bawah makan scramble egg. Now, dah pukul 8.50 am so time untuk gerak my Domo Kun. Today die ade presentation untuk Final Project die. Good luck taw !

First destination, Hospital Sungai Buloh untuk teman my sister buat check up. In the same time ambil ubat for my mum. Lame juge la lepak kat hospital. Macam-macam orang saye nampak. Kaki berantena la sebab patah, cedera sana cedera sini. OMG !

Second destination, One Utama sebab nak beli ticket untuk RTW 10. Then, makan-makan with my sister and my abang ipar. My sister belanje saye baju kat Dorothy Perkins. Thank You !


Suddenly something happen. My dad baru keluar dari KPJ Damansara so nak balik rumah la. Kunci kereta my mum terbawa balik so my mum and my abang terpakse ke KPJ Damansara untuk hantar kunci. Saye pun suruh my sister hantar ke KPJ then saye balik with my abang. My dad with my mum. On the way balik tu ade la nak settle kan bil sikit. Settle je semua masuk drive thru McDonald. Haha ! 

Sampai je rumah nak macam orang habis battery. Haha !

No comments:

Post a Comment