My Life As Fatin Nabilah

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Tuesday, December 14, 2010

14 December 2010


Happy 1st Month Anniversary

 

Now, we have been together for a month. Saye sayang awak sangat-sangat. Sepenuh hati if awak nak taw. Yeah, I admit yang saye susah nak baik dengan lelaki after I broke up with someone nie but after saye jumpe awak everything's change. Saye happy dengan awak just at certain time awak buat saye betul-betul rase pissed off. Ade la sikit-sikit awak dah berubah. Saye taw yang awak dah 2 years + + tak ade relationship dengan any girl but bile awak dah ade saye try to change okay. Semua bende tu kite boleh belajar sendiri. Ramai orang cakap ikut ' logic ' . Overall, even saye marah awak pun saye still sayang awak. Live to learn okay. Saye taw awak boleh just awak takut. Thanks for being my BOYFIE . . .

 

♥ ♥ ♥

 

Love You Till The End, Hanif Asyraf 

No comments:

Post a Comment