My Life As Fatin Nabilah

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Tuesday, November 16, 2010

Dari Blog Eika . . .


Apa barang paling penting dalam hidup saya ?
- Handphone ( Nokia 5800 Express Music & iPhone )
 
- Sony Walkmen Mp3
- Laptop
 
Barang terakhir yang saya beli menggunakan duit sendiri ?
- Blouse Cotton On

 
Di mana tempat saya ingin melangsungkan perkahwinan saya dan apa tema perkahwinan saya nanti ?
- Not sure buat kat mane but our wedding theme maybe autumn . . .

 
Adakah saya sedang bercinta sekarang ?
- Yes !

 
Berapa lama saya mencintai kekasih saya ?
-
No comment
 
Apakah nama penuh saya ?
- Sharifah Fatin Nabilah Binti Syed Abdul Malik

 
Antara Mama and Abah yang mana saya lebih mesra ?
- Both . . .

 
Namakan orang yang saya betul-betul nak jumpa dalam hidup saya ?
- Semua yang saya kenal ! Hehe . . .

 
Adakah saya basuh baju saya sendiri ?
- Baju yang saya sayang saya basuh sendiri . . .

 
Dimanakah tempat yang saya betul-betul nak pergi ?
- Mekah
- Ireland
- Los Angeles
 
Pilih salah satu, HUG or KISS ?
- I prefer HUG . . .

 
Senarai kan nama kawan-kawan yang saya rapat ?
- Siti Zalikha
- Fatin Raihan
- Siti Norazira
- Nik Nurul Haida
- My Roomate ( Kak Shida, Kak Linda & Kak Yati )
- Kawan-kawan di Sungai Buloh ( Naem, Nafy, Reena, Wan, Ain, Faiy and ++ )
- Wan G
 
Barang yang saya sayang sangat-sangat dalam hidup saya ?
- Sangat banyak but mostly barang yang saya beli with my own money . . .

 
5 lagu yang saya suka dengar ?
- Bring Me The Horizon : The Sadness Will Never End
- Bring Me The Horizon : Crucify Me
- Bring Me The Horizon : Fuck
- Hello, is this the band ? : Without You
- DJ Fuzz feat Hujan : Selamat Pagi Sayang

2 comments: