My Life As Fatin Nabilah

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Tuesday, November 30, 2010

30 November 2010


Bangun pagi je terus mandi then basuh semua jeans using my own hand. No washing machine sebab nanti my jeans rosak. Menu hari nie pun nasi dengan telur mate. Dah jemu makan ayam so nak try something new pulak. Then, layan TV dari tengah hari until 8.00 PM. Dah bosan naik je bilik, kemas baju masuk dalam almari. Agak dah berpeluh tu saye terus mandi. Lega rase nye. Suddenly, my Domo Kun SMS suruh on MSN. Nice ! Chatting sekejap je sebab die ade assignment dah settle lagi. Die nak final dah. Hmm ~ Mood kurang okay. Something related with my ex BF. Fuck ! I hate feeling like this. Thank GOD now I'm realize that he's nothing for me. I already found someone better than him. I Love You Hanif Asyraf and I MEAN IT !

If nak ikot kan hati, hari nie MARA masuk but damn tak masuk lagi. Dah akhir bulan nie. Tak kan cuti dapat lambat kot. Shit la ! Dah la nak beli something nie. Cepat la masuk wahai MARA.
 

No comments:

Post a Comment