My Life As Fatin Nabilah

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Friday, November 26, 2010

26 November 2010


ALL ABOUT MY LOVELY FAMILY


Mama & Abah

Gambar nie time kami ke Singapore. Lepak-lepak di Coffee Bean with my uncle. Time nie agak funny sebab saye minum coffee die then non-stop cirit. Haha ! My dad still working as Ahli Majlis MBPJ ( <- click for more info ) and my mum suri rumah sepenuh mase.

AHLI-AHLI MAJLIS MBPJ

My Sister

Nie pulak my sister and she already married with Abang Joe. My sister nie suke pergi vacation jauh-jauh. Picture atas nie time die di Los Angeles. Wuhuu ! My sister ade jage seekor kucing name Danie sekucing ngok ngek. Haha !

Danie

Nie la Danie si kucing ngok ngek. Eleh, nie konon nye manje la. Smack down gak nanti ! Haha ! Sumpah best ketuk kepale die then yang paling best die balas balik kot. Grr ! FYI, die pandai menulis. Tengok la pic bawah nie die cakar tangan saye semate-mate gian nak tulis huruf 'Y'. Haha !

Akibat mengetuk kepala Danie. Haha !

My brother

Abang saye nie kuat perasan. Semua yang handsome tu senang cite die la. Haha ! Die bekerja di NSTP Bangsar as CLEANER. Haha ! Joking la ~ Die bekerja sebagai Executive Web Designer di New Straits Time Press

No comments:

Post a Comment