My Life As Fatin Nabilah

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Wednesday, November 24, 2010

22 November 2010


Ade kerja yang perlu di settle kan. Saye ke campus sebab nak check-out hostel. My sis yang hantar sebab die nak ke office that time. Lepak-lepak kat bistro UniKL sambil eating 'Roti Impit' with my senior sementara tunggu office bukak  dari lunch hour.

Bile semua dah settle saye ke KLCC with UniKL's friends. OMG ! One of my friend tu belanja saye makan kat DOME KLCC. Dah la saye nie tak pernah lepak DOME. Memang awkward kot sebab tak tahu nak makan ape. Haha ! Finally, my friend yang tolong order kan. Kenyang ~

Then, saye meet my friends yang kerja dekat Topman KLCC. OMG ! Die orang ajak pergi makan lagi. Haha ! So, our destination ke KFC. Makan for the 2nd time. Banyak yang kite orang borak kan. Hihi !

Habis je makan kami ke KLCC semula. Saye nak beli Subway for my sis. Naik ke escalator ade something happen. Ade 1 guy nie macam weird gile. Bile saye pandang kanan rupe-rupenye my friend, Kopi. That time memang saye lega kot and siap pesan jangan buat macam tu lagi. Takot kot. Haha !

Settle ke semua, terus balik ke office my sis. Sampai je rumah saye online sebentar. Saye MSN and webby dengan my lovely friend. 


No comments:

Post a Comment