My Life As Fatin Nabilah

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Thursday, October 7, 2010

Owh, nice . . .



Thursday ( 7 October 2010, 9.45 pm )

My friend ( Nisa ) message me. Seriously, rindu die sangat sebab dah lama tak contact. Die busy dengan kerja par-time modeling die also full-time kat Topshop. Dulu time cuti sem selalu juge lepak sebab her BF kawan baik saye. Plus saye suke serbu tempat die kerja. 

About message tadi, Nisa invite saye untuk coming show. OMG ! Teruja habis nie sebab dah lame saye tak ambil job. Nisa cakap show nie untuk Winter Collection tapi tak taw bile. If saye nak join weekend nanti saye kena meet Nisa. Serba salah pulak sebab dah lame tinggal soo macam awkward sikit.

No comments:

Post a Comment