My Life As Fatin Nabilah

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Wednesday, October 6, 2010

25 & 26 September 2010


Surf's Up

Raya The Gig 2


Weekend nie saya sangat busy. Nak tahu nape ? 

 On Saturday saye ke One Cafe untuk gig Surf's Up. Saya tolong Razzy jual presal tix soo saye kene attend untuk pick up presale tix then bagi kat sape yang beli. In da same time, my friends perform gig tu ( Dead Eyes Glow & Harmacy ). Razzy bagi saye tag Surf's Up soo dapat masuk free To Zack, Aren, Apit, Dian, Naxa Kecik, Naza Besar & semua yang ade that time saye nak ucap THANKS sebab you guys seriously buat saye happy time tu..

On Sunday pula saye ke One Cafe lagi. Teman my friend Eika tengok gig. Kawan BF die perform also my friend perform juge ( Ewan - Grey Sky Morning & Fahmy - Hello, is this the band ? ). Ewan bagi saye band tag tapi saye dah beli tix.

No comments:

Post a Comment