My Life As Fatin Nabilah

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Friday, October 22, 2010

22 October 2010


bersama kasut MACBETH 'M Hazwan'

Banyak betul saye buat dosa hari nie. Maaf ye kawan-kawan tapi serious memang seronok kacau korang. Haha ! Bukan selalu kan tapi sebenar nye selalu. Confirm korang bengang dengan saye kan. Wuhuu ! Tension sikit sebab masih tak dapat nak geget korang. Grrrr ~ Pegang-pegangan dah dapat tadi. Bahagia nie ! Haha ! Maaf yee Fatin Raihan & Eika Johari. Buuweekk !!!

Class cume 1 je tapi madam cakap waktu lab kene attend sebab nak tengok progress. HUH ! Hampeh ! Madam tak nak tengok progress kite orang sebab madam nak surprise. Tunjuk time presentation nanti. Asal la madam tak bagitaw awal-awal. Hmmmmm ~

Lepas je class teman kawan saye ke Dolls Store, Bukit Bintang. Then saye beli jam untuk diri saye dan kawan saye as birthday present die. Also, beli BIG APPLE untuk Fatin Raihan sebab birthday die on 26th October nie. Celebrate awal.

Malam nie pulak saye ke Subang sebab nak tengok lauching album An Honest Mistake with my senior. Hopefully, semua nye best !

No comments:

Post a Comment