My Life As Fatin Nabilah

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Saturday, October 16, 2010

15 October 2010


Cuma ade class MMPM saje today. Our prototype for FYP pun dah siap soo kami tunjuk kan our madam. Thank GOD madam suke our design ! 

After class me & my friends turun bawah untuk makan di Bistro. Lepak-lepak jap sambil makan then masuk balik ke campus. OMG ! Saye buat inai di tangan lagi.

Owh, tangan saye sungguh menawan. Haha ! Rimas pun ade bile tengok balik bende nie dah lame kat tangan. Arrrgghhh !

Pulang ke hostel dah berehat sebentar. Tibe-tibe my phone ringing and its Herri. Laa, die ade area hostel saye then die nak meet kat depan hostel. Pelik juge but saye turun je la. Die bagi ticket untuk launching product for PUMA

Ape yang saye dapat dari PUMA ???





THANKS HERRI

2 comments: