My Life As Fatin Nabilah

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Wednesday, October 13, 2010

13 October 2010


Hari nie hari terakhir masuk class Introduction to Multimedia Authoring. Next week still ade but just presentation aje. Thank GOD ! Maklum laa dah nak final. Hihi !

Macam biase setiap hari saye akan makan sebanyak 4 kali. Habis la ! If sebulan saye still macam nie gomok la saye. Arrgghhh !!!


Photo di atas adalah pakaian saye ke campus hari nie. Jangan pelik pulak saye berbaju hitam. Bukan baju semalam ye. Saye suke hitam jadi baju dan seluar saye banyak warna hitam. Hihi ! Kalau boleh saye nak berbaju hitam setiap hari. Every Monday wajib berbaju kurung tapi still warna hitam. Haha ! Sampai ade yang tegur dah tak ade warna lain ke. Hehe ! FYI, hitam itu anggun !!!

2 comments: